נפיחות כתוצאת טיפול כימותרפי בטקסוטר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אימי סיימה טיפולי כימותרפיה לפני שלושה שבועות. הכימותרפיה כללה טקסוטר קרבופלטין הרצפטין. היא סובלת מנפיחות דיי משמעותית בקרסוליים/ ברכיים. הבנו שזו תופעת לוואי של טקסוטר . האם זו תופעה אשר חולפת בסופו של דבר? למישהו מהנמצאים מוכרת התופעה? וכיצד ניתן להקל ? תודה מראש על המענה.
אלונה שלום, אכן הטקסוטר עלול לגרום לצבירת נוזלים, אך יכולים להיות גם גורמים נוספים. יש לגשת בהקדם לבדיקה אצל האונקולוג, וכמובן יש להקפיד על ביצוע אקו לב- ועמו לגשת לאונקולוג. כמובן שאם יש תופעות נוספות כמו קוצר נשימה ודברים דומים- כדאי להקדים את הביקור אצל הרופא. בהצלחה!