התייעצות לגבי טיפול באוטלרסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני ארבע שנים אובחנתי בסרטן מסוג קרצינומה בשד השמאלי. בנוסף נדגמו 3 בלוטות נגועות. נותחתי בשיבא וקיבלתי הקרנות בלבד. לאחר תום ההקרנות עברתי, לבקשתי, כריתה של השד הימני לצורך איזון (אינני מעוניינת בשחזור). מטופלת מאז בטמוקסיפן. בעקבות תאונת דרכים החלו לאחרונה כאבים קשים שמקורם בצוואר המוקרנים לכתף וליד ימין. נשללה סיבה אונקולוגית לכאבים. הפיזיותרפיסטית המטפלת בי משלבת חימום במכשיר אולטרסאונד. פזיותרפיסטית אחרת אמרה לי שלדעתה זה לא נכון במקרה שלי. הייתי רוצה לדעת האם יש חשש או סיבה להימנע מלקבל טיפול באולטרסאונד (אפילו שמדובר בצד הימני שלא היה נגוע בסרטן). תודה רבה!
עידית שלום את יכולה לעבור טיפולים על ידי חימום וגלי US , אין בכך שום סכנה. החשש מצדך ומצד המטפלת אינו מוצדק.