טמוקסיפן הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
TUBULAR CARCINOMA INVASIVE מצאו לי גוש בגודל סמ על 0.5 הגידול חיובי 100 אחוז אסטרוגןו 75 אחוז פרוגסטרון הר שללילי בלוטת זקיף נקיה האם אפשר לקחת מיד אחרי הנתוח טמוקסיפן לעשות הקרנות רק 8-10 חודשים מאוחר יותר או לעשות רק חצי מכמות ההקרנות תודה
איקה שלום, לא ניתן לקבל חצי מכמות הקרינה וגם ממש לא כדאי לדחות אותה. יש אבחנה של סרטן- ורוצים להירפא ממנו. אני מציעה שתיפגשי עם רופאת קרינה לבדוק מה הצורך בקרינה, היתרונות והחסרונות- ואז יהיה לך קל יותר להחליט. בהצלחה, מיר בן דוד
ואת ד"ר בן דוד אומרת שהקרנות מרפאות סרטן? האם את מוכנה להתחייב על כך בכתב בפני החולה?