סרטן שד גרורתי - לא אוכלת כבר יותר משבוע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אחותי סובלת מסרטן שד גרורתי שלאחרונה התפשט באזור הבטן (היתה לה מיימת וניקזו לה את הנוזלים). היא לא אוכלת ולא שותה כבר יותר משבוע (מקיאה כל מה שהיא מכניסה לפה אפילו מים). היא מכניסה כלום!! לפה. היא מקבלת עירוי נוזלים כל יום וטופלה בכימותרפיה - דוקסיל . האם זה מסוכן שהיא לא אוכלת? האם צריך להכרחי אותה לאכול למרות ההקאות?
אורית היקרה שלום, אני מבינה שאחותך סובלת מאוד. מובן לי שאת רוצה לקבל את המענה שיקל את סבלה של אחותך, אולם לא ניתן לתת מענה ראוי מבלי להתייחס לכל המדדים שלה. לכן על שאלה זו רק הרופא המטפל יוכל להשיב. מקווה שאחותך תרגיש טוב יותר, אנה