רצפטורים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי למפקטומי לפני כששה שבועות. תוצאות הביופסיה היו מוכנות אחרי שבועיים, אך לא כללו רצפטורים. התשובה ביחס לרצפטורים לא הגיעה עד היום. בביופסיה שלפני הניתוח הרצפטורים היו חיוביים לאסטרוגן ולפרוגסטרון (double positive). אני מוזמנת לייעוץ אונקולוגי בבית החולים בשבוע הבא וחוששת שהשהיית התשובה תדחה את המשך הטיפול (כנראה הקרנות). פנייה לגורמים שונים בבית החולים לא הביאה עד עכשיו לתוצאות. האם קורה שהתשובה ביחס לרצפטורים בביופסיה של הניתוח שונה מזו שלפניו? תודה מראש!
סיוון שלום תשובת הרצפטורים מהביופסיה נחשבת אמינה ואינה שונה מזו של הגידול. ניתן לבסס עליה את ההחלטה על המשך הטיפול. חשוב מאד שתהיה גם תשובת HER2 לצורך החלטה טיפולית.