פונדקאות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זורקת שאלה לאוויר, אולי למישהו יש מידע. אני בת 42, לפני 3 שנים הבראתי מסרטן השד ואני בסדר גמור היום. אך בגלל הטיפולים הכימיים נכנסתי לגיל מעבר מוקדם ואני לא פוריה יותר. לפני הטיפולים עשיתי שימור פוריות ויש כמה ביציות מופרות. אני לא נשואה. לדעת הרופאים לא מומלץ לי להיכנס להריון. אני צריכה להשתמש באם פונדקאית. את התהליך הזה אני יכולה לעשות רק בחול כי בארץ צריך להיות נשואה כדי להשתמש באם פונדקאית. גם השאלה שלי: מה עושות נשים לא נשואות שהחלימו מסרטן השד ולא יכולות ללדת? מאוד מאוד יעזור לי כל מידע! תודה מראש
ניבה שלום, אכן נושא הפונדקאות בעייתי בישראל. אני מציעה לך להעלות את שאלתך בדף הפייסבוק של "גמאני חליתי בסרטן השד". כתובת הדף https://www.facebook.com/gamani.group?fref=ts בברכה, צוות אחת מתשע