אנאסטרוזול (פמרה) או טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשנתיים חליתי בסרטן השד ER/PR/HER2 POSITIVE. עברתי טיפולי כימו, כריתה מלאה, הוצאה של 18 בלוטות לימפה והקרנות. ברצוני להדגיש כי הנני רתוקה לכסא גלגלים מילדות עקב מחלת הפוליו. בשל כך המליצו שאקח אנסטרוזול ולא טמוקסיפן אשר עלול לגרום לי לקרישי דם ואולי לסרטן הרחם. מאידך האנסטרוזול גורם לירידה בצפיפות העצם אשר גם כך הוא נמוך אצלי בשל נכותי. את התרופה אני לוקחת כבר כתשעה חודשים ולאחרונה החלה נשירת שיער בעוצמה חזקה וגברו הכאבים הנוירופתיים . לוקחת סימבלטה לכאבים שכבר לא עוזר וסידן וויטמין D לעצמות. לא יודעת עד כמה זה יעזור. בקיצור מאד מתוסכלת ואובדת עצות. אשמח מאד לקבל תגובות. תודה
שושנה שלום אני מסכים עם שיקולי הרופא המטפל להמליץ על אנסטרזול בתחילה. מאידך אם יש תופעות לוואי משמעותיות אז ניתן לשקול את הדברים שוב ואולי כן לתת טמוקסיפן כאשר את נכנסת למשטר של פעילות גבוהה יותר ואולי כך מורידה את הסיכון
תודה דר בר-סלע על תשובתך. על איזה משטר פעילות גבוהה כוונתך שהרי הנני רתוקה לכסא גלגלים בשל פוסט פוליו בארבע גפיים.