סרטן שד טיפול מניעתי EVISTA במקום FEMARA
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עקב סרטן שד ,עברתי ניתוח חלקי והקרנות ומטופלת מאז הגילוי כשנתיים ב FEMARA שהצליחה להעלים את הגידול , אך החריפה את בעיית דילול העצם מממנה אני סובלת. הוצע לי להחליף את הטיפול ל EVISTA האם הטיפול יעיל גם למניעת חזרת הסרטן באותה יעילות כמו ה FEMARA ?
לקריאה נוספת והעמקה
הניתוח הוא שהעלים את הגידול והפמרה נלקחת כטיפול מניעתי- אם הבנתי נכון. במידה שכך- בהחלט ניתן להחליף לטמוקסיפן, היעילות דומה ואין פגיעה בצפיפות העצם (אוויסטה -קרוב משפחה לטמוקסיפן, אז למה לא ללכת על מה שמקובל ומבוסס יותר?)