באיזה שלב אני אמורה לפנות לאונקולוג אם בכלל?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 29. יש לי גוש סרטני בשד שמאל בגודל 1.8 ס"מ. ביצעתי בדיקת פיש- יצאה שלילית. ביצעתי פט סיטי עקב כאבי גב- יצא תקין. אני מטופלת במרפאת שד באיכילוב, וביקרתי רק אצל הכירוג שד של המרפאה, שאמור לנתח אותי בעוד כמה ימים כדי להוציא את הגוש. הייתי אמורה לראות גם אונקולוג? אני לא יודעת מה לעשות ומה השלבים, ואני מרגישה שאין לי עם מי לדבר ולמי לפנות. אודה לעזרה.
לקריאה נוספת והעמקה
אנחנו ממליצות לפנות לאונקולוג, כבר בשלבים הראשונים אם ניתן, אם כי מבינה שהניתוח קרוב. את מוזמנת להתקשר אלינו ל-1800-363-400 ולדבר על כל התהליך הצפוי, בהצלחה