טיפול הומיאופתי - לד'ר בר סלע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בעקבות טיפולים כימו' בסרטן שד עם גרורות בעצמות ובכבד אני סובלת מנשירת ציפורניים ופטריות בציפורניים בידיים וברגליים (קנדידה ועוד). הוצע לי לנסות טיפול הומיאופתי. האם זה יכול להועיל? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יני בטוח שאכן מדובר בפטרת ציפורניים. חלק מהתרופות הכימותרפיות דוגמת טקסוטר גורמות להרס הציפורניים ולנשירתם ולמראה דומה לפטרת. הדבר חולף ונבנת ציפור חדשה לאחר שמפסיקים את התרופה. לגבי קנדידה לפעמים עוזרלהפסיק לאכול מזון עם שמרים- לחמים שונים וכו. טיפול הומאופטי יכול לעזור באופן כללי- אך נראה לי שהסיכוי לכך קטן כשאת בתוך טיפולים כימותרפיים.