בדיקת PET CT
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , מעברי סרטן שד בשנת 2001 , מאז ללא הישנות. לאחרונה עשיתי פט סי טי בגלל כאבים באגן שמוקרנים לרגל. התשובה למעשה תקינה פרט לדבר אחד שאינני יודעת מה המשמעות שלו בחזה יש הצללות GROUND GLASS ונודולריות קטנות עם קליטה בעוצמה נמוכה בחלקו. אודה לכם מאד אם תוכלו להסביר לי מה זה ומה המשמעות. תודה אילה
לקריאה נוספת והעמקה
אילה שלום. לתופעה שאת מזכירה יכולים להיות מספר פירושים, תלוי בהקשר. כדי להסביר את הממצא צריך להכיר אותך ולכן מתאים לקבל את ההסבר ממי ששלח אותך לבדיקה, או לחליפין, מומחה במחלות ריאה. בברכה, דר אולשה