אונקולוגים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשלושה חודשים נותחתי כריתה מלאה עקב גוש גדול של 7 ס"מ(הרוב הסתיידויות) ,(חלק DCIS וחלק סרטן פולשני) התחלתי עם טיפולים כימורתפיים 4 AC ו - 8 טקסול, בפתלוגיה שהוצאה בניתוח כתוב שהוצא רק DCIS והחלק הפולשני נעלם עקב הטיפולים, כששאלתי אונקולוג אחד הוא אמר שנסיגה מלאה עקב טיפולים היא סימן טוב לגבי העתיד, כששאלתי אונקולוגית אחרת, אמרה שאין כל קשר ואין הוכחה שאם הטיפולים העלימו את הפולשני אז סימן טוב, האם יש תשובה חד משמעית? זה מאו מאוד חשוב לי
שלום רב. יש בהחלט עבודות שמראות שנסיגה מלאה של הגידול בעקבות כימוטרפיה מקדימה מציינת סיכוי משמעותית טוב יותר להחלמה מלאה. בברכת רפואה שלמה