הישנות המחלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנה וחצי חליתי בסרטן שד עברתי כריתה דו צדדית וקיבלתי טומוקסיפן לאחר שנה וחצי התגלה גידול מאותו סוג באזור הצלקת מדרגה 1 הגידול הוצא ועכשיו רוצים להחליף לי את הכדור לפמרה ולהוריד לי את השחלות וגם הקרנות לאיזור השד שבו נמצא הגידול מה דעתך? האם יש אפשרות לטיפול אחר . הסוג של הסרטן . HER-2 - (+2 1
לקריאה נוספת והעמקה
גלית היקרה שלום, אשמח להעביר את השאלה לאחד היועצים אולם יש צורך במידע נוסף. גיל, רקע, ממצאים נוספים וכו. אנא פרטי את המידע ואעביר את השאלה. אנה