הקרנות לשד שמאל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעקבות גילוי של ממצא סרטני בשד שמאל, עברתי ניתוח להסרתו. כעת אני ממתינה לטיפולי ההקרנה. מאחר והממצא היה בצד שמאל אני חוששת מאוד מסיכוני קרינה אפשריים ופגיעה באיברים פנימיים כמו הלב והריאות. האם החשש מוצדק ? האם התועלת בקרינה גדולה מסיכוניה ? כיצד מונעים באופן מוחלט את הסיכוי לפגיעה מסוג זה ? תודה
אריאלה שלום! לקרינה חשיבות רבה בהחלמה ממאירות בשד. היום, יש טכניקות מתקדמות ובהן ניתן להימנע מהקרנה של השד. בדקי בבית החולים בו את מתעתדת לעבור קרינה האם יש ברשותם את המכשיר... איני יוכלה להגיד לך דברים ברמה של תועלת מפני שלא פירטת לנו מה היו מאפייני הגידול ומה גילך. נתונים אלה צריכים להילקח בחשבון בשיחה מפורטת עם רופאת קרינה. בהצלחה! מירב בן דוד