סרטן שד גרורתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 51 חולה בסרטן שד 12 שנה,לאחר סיום טיפולים עם ארומזין ואיפינטור,נעשה פט סיטי מלפני יומיים התשובה בסיכום: גרורות בשער הריאה משמאל,בכבד ובעצם האיליום משמאל האונקולוגית אובדת עיצות,על המשך טיפול במחלה,הנגעים בשער היראה ובכבד חדשים הומלץ לי על כימו והקרנות הכימו המומלץ קסלודה+טקסוטר דו שבועי והקרנות פנימיות בבלינסון מה דעתכם? כל עזרה תתקבל בברכה
לפונה שלום זה ממש בלתי אפשרי לתת יעוץ בעל ערך על סמך המידע ששלחת. במידה שקיבלת שנים רבות טיפול הורמוני ייתכן ויש צורך לעבור לכימותרפיה. ייתכן וניתן להסתפק בתרופה בודדת ולא בשילוב -אך זאת רק ביעוץ רחב יותר יחד עם הרופאה שמטפלת בך או רופא אחר.