טיפול בשלב 1 של סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 49 ללא הסטוריה משפ' של סרטן שד ועברתי ניתוח לכריתת גוש בחתך כישורי מעל וסביב העטרה בשל אבחון של IDC בטרוקט. אין מעורבות של בלוטות . אשמח ללמוד מה הטיפול המקובל בדרגה 1 של מחלה. לציין כי %HER2+1 , Er+3= 100% , Pr+3= 80% K176= 40 בנוסף אשמח ללמוד האם כדאי לי לבצע בדיקה גנטית כי יש לי בת - 13 רוב תודות
אור יקרה... רפואה קשה לעשות בהתכתבות... על פניו נראה כי כדאי לשלוח את הגידול לבדיקה יסודית יותר, ובעיקר...צריך לשבת עם אונקולוג כשכל החומר לפניו, עם ההדמיה, תשובה פתולוגית מהביופסי ומהניתוח... ולבדוק אותך... ולדבר! אין לכך תחליף. בהצלחה, מירב בן דוד