שילוב תרופות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר טיפול כימותרפי התחלתי לקחת את הטמוקסיפן. במקביל נזקקתי לתרופה נוגדת דיכאון- בזמנו לקחתי סרוקסט והפסקתי. האונקולוגית אישרה לי לקחת במקומו ציפרלקס 10. מדיווחים שקראתי אני מבינה כי סרוקסט וציפרלקס הן מאותה משפחה ועלולות לפגוע ביעילות הטמוקסיפן. אשמח לשמוע את דעתכן כדי שאדע אם אני נוהגת נכון. לתשובתכן אודה. ליאל.
שלום ליאל בעקרון אנו מעדיפים שלא לתת תרופות מקבוצת ה-SSRI בשילוב עם טמוקסיפן מחשש שתהיה הפחתה ביעילות הטמוקסיפן אך זה לא מוכח לחלוטין. האלטרנטיבה המומלצת היא אפקסור/ויאפקס. אם הטיפול בציפרלקס מאד יעיל - ניתן לשקול להחליף את הטמוקסיפן. בהצלחה