בלוטה מלחיצה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 39 עם היסטוריה של מקרה אחד במשפחה של סרטן שד גרורתי ( אחות ). נמצאת 5 שנים במעקב : שתי בדיקות כירורג בשנה,US שד בשנה וממוגרפיה אחת לשנה וחצי שנתיים ( שיקול שלי בגלל עודף קרינה ). אני טיפוס שנמצאת הרבה במצבי סטרס וגם מעשנת ( לא הרבה ). לפני כשלשה שבועות גיליתי בלוטה עגולה קטנה וקשה שזזה בין שד ימין לכיוון בית החזה. קבעתי תור לכירורגית שלי והיא חושדת שמדובר בגבשושית שומן יחד עם זאת שלחה אותי לUS לבירור. עשיתי ממוגרפיה שיצאה תקינה לפני 5 חודשים. הסיפור מלחיץ אותי מאוד בעיקר שיש לי כאבי גב לפעמים והרגשה של קשיי נשימה שמא יש לי גם סרטן שד גרורתי ואני בקושי מתפקדת וישנה... אשמח לעצה בעניין. תודה מראש.
שלום רב. על פי תיאורך נראה שהכירו רגיל שלך צודקת- הן באבחנה והן בשליחתו לאולטראסאןנד את מאד חרדתיית לפי תיורך וכדאי לפנות לרופא המשפחה לעזרה. בברכה