ירושלים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחודש וחצי אובחנתי בביופסיה . האבחנה small foci of invasive carcinoma of the lobular type and dcis הרופא החליט על כריתה מלאה . בשל העובדם שהגושים מפוזרים בכל צד שמאל. שאלתי מדוע הטיפול הינו כריתה מלאה ולא כימותרפיה/הקרנות להקטנת הגושים.אין בעיה בבלוטות הלימפה. אין כאבים ואני לא מרגישה שום גוש. הגודל של הגושים הינו מ"מ ואחד בגודל 2 ס"מ. תודה אילנית
אילנית היקרה שלום, אשמח להפנות את השאלה לאחד היועצים, אולם על מנת לתת מענה כה ממוקד חשוב לקחת את כל המידע הרפואי ולא לבסס אותו רק על חלקי אינפורמציה. למשל גילך, היסטוריה משפחתית, ממצאי בדיקות שונות וכו'... באם תרצי, אנא כתבי את המידע ואשמח להפנות לאחד היועצים, אנה