בדיקת הדמיה לפני מתן כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. גיסתי הסירה גידול בשד עם שוליים נקיים ,בלוטות נקיות אבל עם חשד לתאים סרטניים בכלי דם לפי תשובות הפתולוגיה . האם במצב כזה נחוץ ורצוי לבצע בדיקת הדמיה pet ct לבדיקת גרורות בגוף לפני שמתחילים בטיפול כימותרפי אגרסיבי רק כטיפול מניעתי. מה דעת הרופאים בפורום על תזונה מתוקה ופחמימות כאשר מתמודדים עם סרטן לאחר שהתגלה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, באם יש חדירה לכלי דם של תאי הגידול זה מעלה חשד לכך כי הגידול הוא בעל פוטנציאל התפשטות למקומות מרוחקים בגוף ועל כן כדאי לשקול ביצוע בדיקת PET . לגבי תזונה בנוכחות מחלה ממארת אני ממליץ להתיעץ עם תזונאית קלינית