פרשנות של ביופסיה "משונה"
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
להלן תוצאות ביופסיית אקדח מונחיית U.S בביופסיה נלקחו מספר דגימות מגוש שד שמאל 2/20 פתולוגיה: פירורים קטנים של ריקמה חיבורית שומנית, לא נראית ריקמת שד. בגללשלא נראית ריקמת שד עלי לחזור על הביופסיה שוב מה המשמעות של זה? אני חוששת רקע: בת 58 לפני 10 שניםinfiltrating duct ca/ as שד ימין עברתי ניתוח ,כימו הקרנות, 7.5 שנים טמוקסי וארימידקס 10 שנים ללא סימני מחלה, הגוש בשד שמאל התגלה לפני חודש בבדיקת U/S שנתית שגרתית. תודה מראש על התשובה
שלום רב, השד בנוי מכמה סוגי רקמות: רקמה בלוטית (בלוטות החלב), צינוריות החלב ,רקמת חיבור ורקמת שומן. אצל נשים צעירות יש רבוי רקמה בלוטית ורקמת חיבור אלסטית ומעט שומן וככל שהאישה מתבגרת בלוטות החלב מתנוונות , יש רבוי רקמת שומן והשד הופך להיות שומני יותר. בביופסיה שעברת כנראה המחט חדרה לאיזור רקמת שומן ולא בדיוק למקום ממנו צריך היה לקחת הביופסיה ועל כן יש לחזור על הבדיקה - אין כל מקום לדאגה