טיפול בארדיה ולוטרוזול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, חליתי בסרטן השד וגרורות לעצמות, כעת אני אחרי 12 טיפולי כימותרפיה מזה 7 חודשים. מאז מטופלת בארדיה אחת לחודש וכדור לוטרוזול פעם ביום. התופעות הם כאבים בברכיים, באצבעות הידיים, מזיעה וחלשה. שאלתי האם אלו תופעות ידועות? האם יש דרך לטפל בהם? תודה
יהודית שלום, לטרוזול אינו אמור לעשות רעד ברגליים, אבל בהחלט יכול לעשות הזעות- שבעצם הן גלי חום, וכאבי פרקים. קשה לדעת במה מדובר בלי לבדוק אותך. אני מציעה לעשות בדיקות דם, כי אולי מדובר באנמיה כתוצאה מהטיפולים שעברת. אני חושבת שהכי טוב יהיה אחרי בדיקות הדם להגיע לרופאה שלך ולספר לה. היא מכירה אותך הרבה יותר טוב, ויש לה את המידע הדרוש בשביל לבדוק למה את מרגישה כך. בהצלחה, מירב בן דוד