טמוקסיפן והריון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הבנתי שהיום ההמלצה ללקיחת טמוקסיפן היא ל 10 שנים במקום 5 שנים. מה יעלה בגורל נשים צעירות שחלו בגיל הפריון ולא הביאו ילדים עד הופעת המחלה? מה גישת האונקולוגים לנשים שלהן היה סרטן הורמונלי בנושא הזה? נאמר לי בעבר שישנן נשים אשר מפסיקות עם הטמוקסיפן,מנקות את הגוף כשלושה חודשים ואז מנסות להיכנס להריון ולאחר ההריון ממשיכות עם הטמוקסיפן.
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן לבצע שימור פוריות על ידי הקפאת עוברים או בייציות לפני הטיפול או לבצע הפסקה קצרה בטיפול עם טמוכסיפן ואז לבצע ההקפאה. את העוברים ניתן להחזיר לאחר סיום הטיפול עם טמוכסיפן. כמובן בכל באישור האונקולוג המטפל.