מתלבטת בין טיפול AC-T לבין TC
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גילו לי סרטן שד,1.5 סמ, סוג מוצינוס, grade2, HER2 Negative, ER positive, oncotype=34%, ללא בלוטות נגועות. אני אחרי ניתוח ולפני כימותרפיה. קבלתי שתי המלצות שונות משני בתי חולים. אחד המליץ על AC-T ןהאחר המליץ עך TC. איך אדע מי משני הטיפולים הוא הטיפול הכי מתאים לי?
לקריאה נוספת והעמקה
דליה שלום עקב התוצאה הגבוהה ב-ONCOTYPE יש צורך במתן כימותרפיה. שתי ההמלצות טובות ולקוחות מתוך מחקרים שונים. במידה ואינך רוצה להחיליט בעצמך- תתני לרופא שמטפל בך באופן קבוע להחליט