ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.... אני בת 30 הרגשתי גוש לפני כשבועיים.. עשיתי אולטראסאונד שד בממצאים נמצא bridas 3 כנראה שפיר... האם יש צורך בכל זאת בביופסיה או רק להיות במעקב?
לקריאה נוספת והעמקה
אמי היקרה שלום, על מנת שאוכל להפנות את השאלה לאחד היועצים בתחום, אנא רשמי את הממצאים הרפואים בצורה מסודרת. אנה
תודה על המענה... בתוצאות של בדיקת האולטראסאונד כתוב שנמצא גוש סולידי.. הושם דגש על הגוש הנמוש בשעה 7-8 כ1 ס"מ מהאריאולה הודגם גוש היפואקוגני אווסקולרי מוגדר במידוצ כ 0.9*1.3 Birads 3 ממצא כנראה שפיר... אשמח אם אוכל לקבל תשובה בהקדם האם בכל זאת מומלץ ביופסיה??