קנאביס רפואי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מקווה למצוא כאן עזרה! חמותי אובחנה כחולת סרטן שד לפני כשלושה חודשים. עברה ניתוח להסרת הגוש והחלה בטיפולים כימותרפיים. היא סובלת מאוד עד כדי אי תפקוד מתופעות הלוואי. האונקולוג לא מוכן. לרשום לה גארס רפואי כי אין לה גרורות. הגראס עוזר לה מאוד!! היכן אני יכולה להשיג בלי אישור רפואי? אני יודעת שיש עמותות שמחלקות אך לא מוצאת אותן. תןדה על העזרה
זהבית היקרה שלום, אינני יודעת מדוע האונקולוג מסרב להמליץ על קנאביס רפואי. אין חקיקה מוסדרת בנושא ולכן האחריות על מנת ההמלצה לאישור מוטלת על האונוקולוג שמוסמך לכך. אינני מכירה הטענה כי רק חולות גרורתיות זכאיות להמלצה זו. אני מקווה שנשות הפורום יוכלו לתת לך המלצות מניסיונן. בברכה, אנה