הקרנות לטריפל נגטיב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 44 מדובר בסרטן שד שמאל טריפל נגטיב גודל 1.8 ללא בלוטות נגועות.עברתי כריתה חלקית וטיפול כימותרפי ב cytoxan epirbicin ואחכ ב taxol ומתלבטת אם לעבור הקרנות בשל החשש לחזרת הגידול באיזור המוקרן ובשל בעיות לבביות לאחר שנים.תודה.
עינת שלום, קצת קשה לי להבין איך הגעת להתלבטות. לקרינה יש תפקיד חשוב כמו הכימוטרפיה בריפוי שלך, זה טיפול חיוני להבראתך. היום יש טכניקות קרינה שאינן פוגעות בלב ואם הפחידו אותך אזי זה נעשה במכון שאינו מסוגל לתת לכך מענה בשנת 2014. רוב בתי החולים בארץ מסוגלים לכך בהחלט. את מוזמנת להגיע לשיבא ולהתייעץ איתנו. בהצלחה, ואל תוותרי על קרינה בשום מצב. מירב בן דוד