פרוצדורה: הוצאת גן והחזרת עוברים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חמד שלום. הייתי איתך בקשר לפני יותר משנתיים כהקפאתי עוברים. עכשיו, לאחר טיפולים יכולה להחזירם ורוצה להוציא את הגן מהם לפני כן. נאמר לי שהתהליך מתבצע ב"שערי צדק" ונקבעה לי פגישת ייעוץ גנטי ותחילת תהליך. קופ"|ח לא מוכנה לתת לי התחייבות שם ( מכיון שאני מאיזור חיפה) אבל בשערי צדק מתעקשים שהייעוץ יהיה אצלם (נשמע לי הגיוני). מה אני יכולה לעשות?!
לקריאה נוספת והעמקה
אילת היקרה שלום, אני מציעה שתפני לעוד הדס סננס שמרכזת את הפרויקט הגנה על זכויות החולה.הדס החליפה את חמד בתפקידה ועושה כמיטב יכולתה לעזור בנושאים שונים. אנא פני אליה בטל036021717 חג שמח, אנה