צמיחת שיער על הפנים לאחר טיפולי כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי לפני 10 חודשים כריתת שד. לאחר מכן קיבלתי 8 טיפולי כימותרפיה AC+טקסול. לאחר סיום הטיפולים החלה צמיחת השיער, גם בפנים יש לי צמיחת שיער. אבקש לדעת האם יש קשר בין טיפולי הכימו שעברתי לצמיחת יתר שיער בפנים? איפה ניתן לטפל ולהסיר את השיער מהפנים? פניתי לכללית אסתטיקה נאמר לי שאין אפשרות לטפל בחולה שעברה טיפולי כימו. מבקשת לקבל את תשובתכם.
דנה היקרה שלום, נשים רבות כתבו בפורום זה על צמיחה של פלומה לאחר טיפולי כימו. חשוב לציין כי לרוב השיער הזה נושר ולכן אני מציעה לך לחכות טיפה לפני שאת הולכת למכוני לייזר. את יכולה להעזר במנוע החיפוש של הפורום למציאת שאלות בנושא. בברכה, אנה