DCIS וטיפול בטמוכסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לתשובה מד"ר פאלוך שמעון. האם חייבים לקחת טמוכסיפן. יש לי תופעות לוואי קשות. גילי הוא 58, הקולטנים חיוביים 100%אסטרוגן ו-70% פרוגסטרון לגבי השטח לא ברור כי יש מדידות שונות, עברתי שני ניתוחים, כי אחד הגבולות לא היה נקי. עברתי 15 הקרנות. אודה לך מאוד אם תוכלי להתייחס לנתונים האלה.
לקריאה נוספת והעמקה
אנה היקרה שלום, ד"ר פאלוך שמעון אינה זמינה כרגע לתת מענה לשאלות. באם תרצי שיועץ אחר ישיב על שאלתך, אנא כתבי את השאלה ואשמח להפנות אותה לאחד המומחים. אנה