לאחר הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סיימתי טיפו ל בהקרנות לפני שבוע. יש לי כאבים מאוד חזקים בצד של הקרינה כמו כן החזה שלי מאוד נוקשה. האם זה טיבעי?והאם יש משהו לעשות כדי להקל? שאלה שנייה אני לוקחת טמוקסיפן יש לי גלי חום כתופעת לוואי . מה אפשר לעשות כדי להקל על זה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אהובה שלום, הרבה פעמים יש רגישות ואפילו כאבים בסוף קרינה בשד המטופל, והרגשה זו חולפת תוך מספר ימים-שבועות. השד יכול להיות בצקתי, אבל אין סיבה שיהיה ממש נוקשה. אני ממליצה על בדיקה במכון הקרינה בו טופלת, שיראו אותך ויבדקו. אולי צריך למרוח משהו אחר, אולי צריך אנטיביוטיקה, כדאי להיבדק. מירב בן דוד