ארדיה או זומרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאובחנת בסרטן שד גרורתי לעצמות. הורמונלית. נטלתי כ4 שנים ארימידקס. עתה הוצע לי טיפול בארדיה. מבקשת לדעת באילו מצבים נותנים ארדיה ומתי זומרה, תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אפרת היקרה שלום, באתר של עמותת "אחת מתשע" תוכלי למצוא אינפורמציה לגבי שני הטיפולים. http://www.onein9.org.il/newsarticle/67998,7271,25887.aspx?ss=%d7%90%d7%a8%d7%93%d7%99%d7%94 זומרה http://www.onein9.org.il/newsarticle/67998,7271,25889.aspx?ss=%d7%96%d7%95%d7%9e%d7%a8%d7%94 אני מקווה מאוד שמידע זה יעזור לך, אנה
בקשתי לדעת באילו התוויות מקבלים ארדיה ובאילו זומרה. תודה