גירודים באמצע ההקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי כבר 22 הקרנות מקום הקרינה מאוד מגרד לי. במיוחד באזור בית השחי. האם יש תכשיר או משהו אחר שיכול לעזור לי? אני ממש אובדת עצות תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אהובה שלום ניתן להעזר בקרם קלנדולה או אלוורה או אוביפליכה. כמו כן ניתן להשתמש במשחחה רגילה המכילה סטרואידים כמו ביאפין
מה שהכי מומלץ מבחינתנו זה קורנפלור על האזור המגרד. כנ"ל כל אחד מהתכשירים שהוןזכרו. במיוחד נגד גרד- כדאי משחת טריאולון- במרשם רופא. את מוזמנת לפנות לאחיות הקרינה במכון בו את מטופלת. בהצלחה! מירב בן דוד