אחרי 3 חודשים שסיימתי הקרנות עדין יש לי תופאות לוי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! ב22-8 סיימתי טיפול הקרנות של חודש וחצי השד שלי עדיין נפוחה בצבע כהה ויש מקומות שהעור יותר עבה השד שלי גדולה וכבדה יש לי כמו רצוע מתחת לה שמרגישה משוה קשה זה רגיל? כבר עשיתי ממוגרפיה ולא יצא שום דבר חריג הכל שפיר איזה עוד בדיקות אני צריכה לעשות כדי להיות רגוע?
לקריאה נוספת והעמקה
יעל שלום שינויי בצבע בעור יכול להיות גם קבוע, כמו כן את מתארת בצקת של השד לאחר הטיפול- גם זו יכולה להיות תופעה שתישאר במידה כזו או אחרת. כדאי להתייעץ עם פזיותרפיסטית שעוסקת במסאז לימפתי- ייתכן ויעזור