למפקטומי פעם שלישית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שאלתי היא כדלהלן: אם לא עושים הקרנות והסרטן חוזר, האם אפשר לעשות ניתוח למפקטומי פעם שלישית? בתודה מראש
ורד היקרה שלום, יועצי הפורום ישמחו לענות על שאלתך אבל היא כללית היפוטתית. על מנת לתת מענה מקצועי חשוב לקחת בחשבון פרמטרים שונים. בברכה, אנה
ורד יקרה, אם לא עשית הקרנות והסרטן חזר, אפשר הכל, אבל אולי תשבי לשיחה עם אונקולוג שיסביר לך מה משמעות חזרה בשד, האם זה סרטן חדש? ולמה לא קיבל הקרנות? צריך לשבת לדיון מקיף על כל האפשרויות ולשקול כל אופציה בכובד ראש. הכוונה שלנו כרופאים היא לרפא אותך לגמרי וכל חזרה כזאת מורידה את הסיכוי שלך לכך. כדאי לטפל בכל כלי הנשק שלנו, כבר כשיש אבחנה. בהצלחה. מירב בן דוד