המשך טיפול DCIS
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום: עברתי שני ניתוחים חלקיים והתוצאות הן low intermediate grade DCIS קולטנים חיוביים. עברתי הקרנות. עכשיו אני אמורה להתחיל טמוקסיפן. הבנתי שיש גישה שאומרת שבמקרה שלי צריך רק מעקב. האם אפשר לא לקחת טמוקסיפן בשל תופעות הלוואי שלו? תודה
שלום אנה זה תלוי במספר דברים - מה היה שטח הגידול, האם לגידול קולטנים להורמונים וגילך - אין תשובה אחת נכונה ד"ר שני פאלוך-שמעון
ד"ר פאלוך שמעון תודה רבה על התשובה. גילי הוא 58, הקולטנים חיוביים 100%אסטרוגן ו-70% פרוגסטרון לגבי השטח לא ברור כי יש מדידות שונות, עברתי שני ניתוחים, כי אחד הגבולות לא היה נקי. אודה לך מאוד אם תוכלי להתייחס לנתונים האלה. אנה