הקרנות וטומקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בקרוב אני מתחילה הקרנות ובינתיים כבר התחלתי ליטול טמוקסיפן . רק רציתי להיות בטוחה שזה לא מסוכן ומזיק ליטול את התרופה בשילוב עם הקרנות. תודה רבה!!
לקריאה נוספת והעמקה
ורק תוספת לשאלה, קראתי שהקרנות וטמוקסיפן לא הולכים טוב ביחד ושהתרופה פוגעת בהיעילות ההקרנות. האם זה נכון? תודה!!
ועוד שאלה, האם אפשר להפסיק נטילת התרופה רק לזמן ההקרנות? או שאין צורך?
אין בעיה לקבל קרינה עם טמוקסיפן. יש כל מני אסכולות בעניין, ואין מידע חד משמעי לכאן או לכאן. את יכולה להתחיל! בהצלחה, מירב בן דוד
המון המון תודה! עזרת לי מאוד! :)