dcis
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 35,בבדיקת ממוטום נמצא dcis ,נאמר לי שהוציאו לי את רוב ההסתידויות,ואני נמצאת בשלב של טרוםףמשהו לא חודרני,הופנתי לבדיקת mri,על מנת להחליט איזה ניתוח עלי לעבור,חלקי או כריתה,כמו כן נאמר לי שאין צורך בטיפול תרופתי האם אכן כך ? אשמח לקבל הסבר קצר לגבי נושא הטרום....
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב. DCIS הוא למעשה סרטן שד שאינו פולשני. לא ציינת בשאלתך באיזה דרגה (GRADE) ה-DCIS שלך. אם הוא נמוך ( LOW או INTERMEDIATE) כל שתצטרכי הוא כריתת הנגע תחת סימון ואולי טיפול תאופתי מונע. טיפול בהקרנות ישקל לראחר קבלת התשובות הסופיות מהניתוח. בברכה