כאבים בזרוע ובכף יד ימין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כעשרה חודשים עברתי כריתת שד ימין ושיחזור באמצעות מותחן אנטומי. לאחר מכן עברתי הקרנות לדופן שד ימין ולבית השחי. במהלך הימים האחרונים אני חשה כאבים בזרוע יד ימין ובשורש כף היד. האם הכאבים על רקע כריתת חלק מבלוטות הלימפה באיזור בית השחי? אני מקפידה על פיזיוטרפיה ליד ימין ואינני סובלת מכתף קפואה. בברכה אלונה אלונה
שלום רב, כריתת בלוטות הלימפה בבית השחי , לכשעצמה, איננה סיבה לכאבים . מספר מצבים עלולים לגרום לתחןשת כאב מסוג זה - סיבוכי הקרינה לאיזור בית השחי, סיבות מקומיות (באמה או בשורש כף היד) וכיו"ב. אני ממליץ לפנות לכירורג אשר ביצע הניתוח או לאונקולוג אשר פיקח על הטיפול הקרינתי