כשרות רפואית לנהיגה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 60 עברתי ניתוח סרטן שד לפני 4 חודשים כריתה מלאה+שחזור סובלת מלימפאדמה בשי הגפיים.לא מקבלת טיפולים. הגשתי לפני חודשיים בקשה לביטוח לאומי לנכות כללית ושרותים מיוחדים הייתי בועדה ועדיין לא קיבלתי תשובה .אתמול קיבלתי זימון עי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים לקביעת כשרות רפואית לנהיגה האם משהיא יודעת מזה? ולמה זה?
לקריאה נוספת והעמקה
מרים היקרה שלום, אני מציעה לך לפנות לעו"ד של עמותת "אחת מתשע" המרכזת את הפרויקט "הגנה על זכויות החולה" בעמותה. הדס תשמח לשוחח איתך בטל 036021717 בברכה, אנה