תופעות לואי של ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לקחתי ארימידקס במשך חמש וחצי שנים. ברצוני לשאול תוך כמה זמן נעלמות תופעות הלואי שכוללות כאבים במפרקים, כאבי שרירים כאבי גוף וכו'. אני 10 ימים לאחר סיום הטיפול ואין לי כל הקלה. תודה על תשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
התרופה עוזבת את הגוף תוך 7-10 ימים, ברם השפעתה על הרקמות והמפרקים נעלמת תוך 6-12 חודשים. אבל, ההקלה היא הדרגתית, ותוך 6 שבועות תוכלי להרגיש אותה
שלום מזל לרות מתחיל שיפור תוך מספר שבועות, ברוב המקרים תוך 2-3 שבועות. העלמות מוחלטת של הכאבים לוקחת יותר זמן, זה אינדיבידואלי, אבל בהחלט יכול להמשך 1-2 חודשים בהצלחה