סרטן שד - חזרה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כשנה לאחר סיום טיפול בסרטן שד שכלל ניתוח להסרת חלק מהשד(גידול של כ- 5 ס"מ) חיובי להורמונים, דרגה 3, עברתי כימותרפיה מלאה ועברתי הקרנות מלאות, כרגע מרגישה במישוש גוש בחלק העליון של הזרוע בצד שמאל - קרוב לבית השחי שמאל (אותו צד של הסרטן), מה הסיכוי שזה קשור לסרטן? האם יש עוד אפשרויות?
לקריאה נוספת והעמקה
זיו היקרה שלום, אני בהחלט מבינה את הצורך לקבל מענה לשאלתך, אבל ללא בדיקה קלינית הרופאים בפורום יתקשו מאוד להשיב על השאלה ולכן אני מציעה לך לגשת לבדיקה. רק על מנת לסבר את האוזן, גושים יכולים להיות שפירים ולא מסוכנים. מקווה שתוצאות הבדיקה יהיו מרגיעות, אנה