השלכות הפוליו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, חליתי בסרטן דו"צ באוק' 2012 ומאז כריתה, כימו' הקרנות, שיחזור. נוטלת טמוקסיפן. כמורה בעבודתי, אני עובדת עם ילדים בגילאי 6-9. כיצד נושא הפוליו והחיסונים עלולים להרע לנו והאם חשוב "להתרחק" מאוכלוסיית הילדים הצעירים ואם כן לכמה זמן? תודה וברכה, יפה
מצטרפת לשאלה של יפה חליתי במרץ 2012 בסרטן שד מסוג her2 עברתי למפקטומי כימו' הקרנות וסיימתי ביולי2013 טפולי הרצפטין . נכדי בני השנה וחצי וה-8 עומדים לקבל חיסון פוליו מוחלש האם יש מניעה להיות איתם במגע? תודה, מריאנה
יפה שלום כיוון שסיימת את הטיפולים הכימותרפיים כבר לפני יותר מ-3 חודשים, אין סיבה לחשוש מנושא החיסון והילדים המחוסנים.