התנהגות לאחר טיפולים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , אחרי למפקטומי וניתוח דיסקציה אקסילרית, לפני שנה וחודשיים סיימתי כימו ועשרה חודשים אחרי 33 הקרנות, וכמו כן נוטלת כבר שנה וחודשיים טמוקסיפן, מרגישה טוב מאוד ובשיגרה רגילה לחלוטין. מתכוונת בעוד כחודש לצאת לטיול בחול, מבקשת להתייעץ איתך בקשר לטיסה, וכן לשהייה בהפלגה באוניה, האם יכולה לנהוג כרגיל או שיש התוויות כאלה ואחרות שאיני מכירה אותן כמובן, אציין כי ביד שממנה הוצאו 22 בלוטות, אני מתפקדת כרגיל ונכון לעכשיו אין לי בעיה איתה כשאני מקפידה לא להרים דברים כבדים. אשמח לחוות דעת , תודה.
דורית שלום למיטב הבנתי וידיעתי אין סיבה להתנהג שונה וניתן לעלות לטיסה ללא הכנות מיוחדות. הנושא לא נבדק מחקרית ואין המלצות אחרות (למרות אמירות לא ברורות לגבי שרוול בזמן הטיסה או זריקת קלקסן עקב הטמוקסיפן- אלו דברים שלא נבדקו, כך שאין סיבה להמליץ עליהם)