מהימנות אולטרה סאונד שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 37. לפני פחות משנה אותר אצלי גוש בשד שמאל בקוטר 1.3ס"מ. עברתי 4 בדיקות אולרה סאונד, אבל רק אוטרה סאונד, ולפי בדיקות אלה הגוש בעל צורה סימטרית, והוא לא גדל בשנה האחרונה. עד כמה לזמוך על האולטהסאונד? האם כדאי לעבור בדיקות נוספות?
לקריאה נוספת והעמקה
אורה היקרה שלום, אנא שלחי בדיוק את ממצאי הבזיקה ואשלח לרופא. בברכה, אנה
בבדיקה נמצא גוש סולידי, היפואקוגני עם גבולות סדירים בקוטר 1.3 סמ. birads 3. כאמור הגודל לא השתנה בשנה האחרונה. הכירורג שראיתי בתחילת השנה דוגל במעקב בלבד, אבל אני תוהה אם אין צורך בבדיקות נוספות. תודה על עזרתכם.