סרטן שד וטיפולי פוריות שאלה לאונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודש הובחנתי כחולה בסרטן השד טריפל נגטיב3 עברתי למפקטומי הוציאו את הגוש ובלוטת הזקיף שהיתה נקיה וגם השוליים נקיים, אני בת 38 והבשורה נחתה עליי בדיוק כאשר אני נמצאת בתהליך אחר בחיים בטיפולי פוריות עקב רזרזבה שחלתית נמוכה השאלה אם הרצפטורים שליליים ...לפי הרופא הכל שלילי אני אצליח לעשות ניסיון לשאוב ביציות על מנת להפרות אותן או שעליי להשלים עם גורלי שלא אוכל להביא ילדים בעתיד.. האם יש סיכוי אפילו קטן שזה אפשרי?
מקובל היום להציע שימור פוריות לכל המאובחנות בגיל צעיר, ועדיין מעוניינות להרות וללדת בהמשך. כמובן שהסיכוי להשיג ביציות להפרייה והקפאה, תלוי ביכולת הראשונית של השחלות לייצרן. אך זה אפשרי ושווה לנסות