תוצאות בדיקת ממוגרפיה+אולטרסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,17.6.2013 עברתי את שתי הבדיקות והתוצאות: מבנה פיברוגנדולרי תקין של רקמת השד. אין גושים חשודים ואין עיוות מבני. בשד ימין על גבול השריר הודגמה סמיכות מוקדית בגודל 9 מ"מ, לא הודגם בוודאות בבדיקות קודמות, יתכן טכני בלבד. בבדיקת US-ללא עדות לגושים סולידים או ציסטיים חשודים. בבית השחי-ללא קשרי לימפה פתולוגיים. אין הסתיידויות קבוצתיות. העור תקין. סווג על פי BI-RADS מתאים ל3 מומלץ המשך מעקב ע"י רנטגני בתנוחה RCC בלבד + US בועד 6 חודשים. האם עלי לחכות 6 חודשים?! אילו בדיקות עלי לעשות בנוסף? כי כמובן אין לי כוונה לחכות 6 חודשים לראות אם יגדל... תודה רבה מאד מראש
לאלנית שלום נראה שמדובר בממצא עם דרגת חשד נמוכה ניתן לבצע צילומים נוספים או ביופסיה טרוקט (ביופסית מחט עבה) בברכה