בצקת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב מהן ההשלכות של בצקת בשד לאחר הקרנות? סיימתי את טיפולי הקרינה לשד ימין לפני כחודש, והאונקולוגית ביקשה בדיקת ממוגרפיה לשד שמאל לצורך מעקב בלבד האם זה מקובל? בברכה אלונה
אלונה שלומות, הבצקת בשד עוברת בדרך כלל בחלוף הזמן מהקרינה. לעיתים, אם הצלקת בחלק החיצוני עליון- יש קושי בפיזור בצקת והיא עלולה להישאר לעוד זמן. לגבי תיזמון ממוגרפיות- כתבי לנו מתי בוצעו הקודמות לכל שד ואשמח לענות... בהצלחה, מירב בן דוד
תודה רבה על המענה המהיר. ממוגרפיה לשני השדיים בוצעה במאי 2012, אך היא יצאה תקינה רק באולטרסאונד גילו את הגוש בשד ימין. בדיקת אולטראסאונד לשני השדיים בוצעה בדצמבר 2012. נאמר לי שניתן לבצע בדיקת ממוגרפיה רק לאחר חצי שנה מתום הטיפול הקרינתי, האם מדובר רק בשד ימין שעבר את ההקרנות? בברכה אלונה