זולדקס תדירות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי כריתה עקב סרטן שד ולוקחת זולדקס חודשי. בעבר ניתנה זריקת לוקרין שהוםסקה עקב תופעות לוואי. בכל מקרה פתאום הבנתי שלא ברור לי אם המינון הוא פעם בחודש או פעם ב4 שבועות. אשמח לתשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
גלי שלום 1) קיימת זריקת זולדקס גם כול 3 חודשים, למרות שלא רשומה לסרטן שד ניתן לקבל אותה בקופה לאחר הגשת אישור על ידי האונקולוג -טופס 29ג 2) לגבי שאלתך- איני חושב שעקרוני, רמת הדיכוי ההורמוני לא משתנה בפערים של 2-3 ימים. למען הנוחות מקובל פעם בחודש.