פעם ראשונה בפורום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר ממוטומיה אובחן אצל אמי DCIS HG הרופא אמר שהיא תצטרך לעבור ניתוח להסרה חלקית או מלאה של השד ונתו הפניה לMRI ולאונקולוג. התור לאונקולוג רק במאי!!! מה עושים במקרה כזה אולי עד אז היא כבר תספיק לעשות ניתוח. האם ניתן לעשות שחזור שד באותו ניתוח? אשמח להמלצה של כירורג באזור הצפון או מרכז
היי, אפשר לעשות ולדעתי רצוי לעשות את השחזור באותו ניתוח. לגבי רופאים, לצערי, לא אוכל להמליץ כי אני ירושלמית, אם אזור ירושלים מתאים לאמך, אשמח להמליץ. רפואה שלמה,
תודה לך, אבל ירושלים זה קצת רחוק
שערוריה!! אל תוותרי!!
שלום לך נשמע לא מציאותי שרק במאי תראה אמך על ידי אונקולוג אני כירורג בפוריה ואם אתם באיזורינו אשמח לעזור 0506267453'
בסוף מצאתי תור בסוף מרץ אצל רופא אחר. אנחנו רחוקים מפוריה. איפה ניתן לקבל המלצות על רופאים?